Fan så kul!

Alltså vet ni, det blev rätt många som ville följa en skivspelande tvåbarnsmorsa på instagram och det är ju sjukligt roligt. Det som är ännu roligare är att jag fick se era bilder och fick värsta inblicken i några av mina läsares liv, och det var himla fina liv att få kika in i vill jag medge.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Fan så kul!

  1. Annika skriver:

    Hallå, du som har mycket koll på scharinska! Vet du om det är så att man kommer in med kårleg även om man inte har fyllt 20? Känner ju att det skulle ÄGA isåfall!!!

    • Teres skriver:

      Ja det skulle ju verkligen ha varit grymt men det går tyvärr inte. Men vad är det du vill gå på? nåt jag kan hjälpa med kanske?

      • Annika skriver:

        Fan vad synd! Nja just nu har jag inte så stor koll på vad som händer framöver. Jag är ledsen att jag missade pop etc men jag får väl höra av mig till dig om jag blir sugen på något framöver kanske!

  2. annacate skriver:

    Känns himla fint att få följa dig på instagram också! Så TACK för det.
    Och för att du skriver så öppet och ärligt i din blogg, heja dig!

Kommentera

