Jag är likgiltig till listor men jag är tom i huvudet så det passar sig rätt bra nu.

Nämn något som gjorde dig glad idag: Lovisas sms om att man ska stötta varandra, det var så fint att jag började lipa.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Då satt jag, August och julian med ett födelsedagsbarn och åt frukost på ett hotell.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Lipade.
Det sista du sa högt: ”Nä ni får inte sova i båten.”
Vad har du druckit idag: Kaffe, vatten och äppeljuice.
Vad var det senaste du åt: Sojabullar med brunsås, broccoli och potatis.
Vad var det senaste du köpte: En vit blus.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit.
Vad är det för väder hos dig nu: Ösregnigt.
Godaste glassmaken: Tycker inte om glass.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Yesbox.
Drömmer du mardrömmar: Fem nätter av sju typ.
Trivs du med ditt jobb: Ibland.
Favoritklädsel: Klänning tillsammans med strumpebyxor och jacka.
Favoritlåt just nu: The Drums – Forever and ever amen.
Vad ser du om du tittar till höger: Lilla hallen.
Vad gör dig glad just nu: 6y crew.
Vad ska du göra härnäst: Antingen fortsätta tycka förfärligt synd om mig själv eller gå till lottas krog och möta upp födelsedagsbarnet igen.
Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: På väg upp.
Favoritgodis: Kritor och romerska bågar
Kläder just nu: Svart klänning och tights med fula mönster.
Höstplaner: Trompe le mondes gamla slakteriet-fest är det enda jag kan tänka på just nu.
Hur många kuddar sover du med: Två.
Spelar du något instrument: Tyvärr inte.
Morgon- eller nattmänniska: Natt.
Är du kittlig: jo.
Snarkar du: jag har hört rykten om det men jag tror inte på’t.
Stjärntecken: Våg.
Äckligaste insekten: Alla insekter är äckliga, men okej, små maskar.
Längtar du mest efter just nu: Pepp och helg.

Testet hittade jag hos Joanna.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Jag är likgiltig till listor men jag är tom i huvudet så det passar sig rätt bra nu.

  1. joanna skriver:

    kritor och romerska bågar är sjukt gott!
    och jag tycker att du ska gå till lottas, där kan du fortsätta tycka synd om dig själv (man får verkligen tycka synd om sig själv) men förmodligen kommer du att bli distraherad av annat och komma på andra tankar.
    åtminstone för en stund?
    två flugor i en smäll!

  2. Kritor! Jag har inte ätit sådana på evigheter!

  3. Lovisa skriver:

    ♥ Du är fin! ♥

  4. Emmy skriver:

    Sjukt, det enda jag lyssnar på nu är The Drums! synkade!?

  5. amanda skriver:

    du spelar ju instrumentet dj-bänken 🙂

Kommentera

