Öppet svar!

”Ni är inte dumma päron ni inte. Så mysigt ni har det dessutom! Jag tänkte på en grej, du spelar mycket skivor ute väl? Vilken typ av musik spelar du då? ^^”

Till höger om alla inlägg finns det olika kategorier, och en av dom flikarna heter musik, i den finns nästan alla listor jag har lagt ut och man kan väl säga att alla dom peppiga låtarna samt en och annan ballad spelar jag när jag spelar skivor ute. Så kolla där!


Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Öppet svar!

  1. Annika skriver:

    Finns det inga roliga planer för Halloween? Jag och en kompis pratade igår om att man skulle vilja gå ut någonstans där ALLA är utklädda. Inte bara så att man får gratis inträde om man är utklädd utan att man inte ens kommer in om man inte är utklädd! Blir det inget sånt? Du som vet allt! 😀

Kommentera

