Bokmiddag


Dom här magiska människorna, som också råkar vara min svärföräldrar hade varit på bokmässan i Göteborg i helgen. Hurra för det alltså!

Alla böcker jag läser får jag av mina svärförldrar, dom vet nog min boksmak bättre än jag själv och det slår aldrig fel. Den här gången fick jag Amanda Svenssons nya bok, och den verkar sjukt lovade. David fick Liv Strömqvist bok ”ja till Liv” och alltså, den kvinnan, geni!


Alla barn fick också böcker tillsammans med lite pussel och spel. Det var som julafton för samtliga. Och nya Gittan alltså, bra skit.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Bokmiddag

  1. saralovisa skriver:

    Teres! Var det dig jag såg idag men fattade lite för trögt för att inse vem som log åt mig?
    Om det inte var du så var det någon annan fin tös som log så fint åt mig 🙂

    • Teres skriver:

      Hihi jo det var jag, det slog mig sen att jag sett hur många bilder som helst på dig och känner mycket väl igen dig men du kanske inte alls har sett lika många på mig. Men kul att du kom på att det var jag!

  2. Malin skriver:

    Åh, älskar Gittan! Och jag har inte ens barn, haha 🙂

  3. Terry skriver:

    Jag dör vilken vacker svärmor du har!

Kommentera

