Rebecka!


I lördags hängde jag med min vän Rebecka, vi skulle säga hej då till vår vän Tove som på nåt vis har fått för sig att flytta till London. Det är ju trendigt det här med att flytta har jag förstått, en väldigt dålig trend om jag får säga mitt.

För några år sedan köpte jag ett par sjukt fina klackeskor på en loppis, en gammal dam sålde bort alla sina gamla saker för 10 kr styck, jag blev helt galen och köpte nästan allt även fast skorna var i stl 36 och kläderna i stl 34.
Det där habegäret alltså.
Men iaf, Rebeckas fötter passade utmärkt i dom gamla fina klackskorna och vips så kändes mitt köp där för några år sen väldigt motiverat!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Rebecka!

  1. A skriver:

    Sjukt fina skor! 41-36, snart så tessan.

  2. tove skriver:

    Att någon flyttar kan ju kännas negativt för vännerna som blir kvar men är oftast spännande och utvecklande för den som flyttar. Hon kanske kommer tillbaka efter ett tag eller så får du en anledning att åka till London!

  3. Ingvild S skriver:

    Blæh, bruker 42 i sko og finner nesten aldri noen vintagesko….

  4. kråkan skriver:

    men du köpte inte den vita ullkappan i 34….

    mvh hon som aldrig kommer glömma

Kommentera

