6000 kommentarer på minabestyr

Det tycker jag vi kan fira genom att läsa det här inlägget om och om igen.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till 6000 kommentarer på minabestyr

  1. Alex skriver:

    Vi får knodd rätt snart, och jag tänker så det knakar över uppfostran, kärlek och allt sånt som både gör en glad och ger en lite lätt ångest.

    Går dina barn på förskola med genusinriktning? De verkar så frigjorda och härliga, och det är ju en sak att ha de ambitionerna som föräldrar, men det känns som att omgivningen kan stjälpa så lätt, så hur gör man? Kan dessutom tänka mig att dina ungar haft en trygghet i varann, att vara både lika och olika.

    Ja, asch, svamlar mest, men jag hoppas att vår knodd kan få vara fri och en egen person ifred.

  2. Jennie skriver:

    Hej Teres! Jag tycker du är fantastisk, en inspirationskälla. Jag läser här hos dig varje dag! tack för alla smarta och fina inlägg

  3. Malin skriver:

    Visst var det bra. Jag slängde också in en länk tidigare!

Kommentera

