onsdag

saker jag gör:
– gråter till sorgliga låtar
– dricker omåttliga mängder kaffe
– hänger runt på facebook

saker jag borde göra:
– sy ihop 12 stycken lakan i varandra x 2
– gå till banken
– träna
– svara på en intervju

saker jag vill göra:
– sova
– se twin peaks

Det finns ingen ordning och struktur idag, alls. förutom kanske den här listan då.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till onsdag

  1. Patrik skriver:

    Det är många saker man borde göra alltid… usch!

  2. M skriver:

    Hej bästa Terese,

    Har frågat dig tidigare om er bröllopsinbjudan som tydligen er vän gjort. Finns det någon möjlighet att anlita henne för att göra bröllopsinbjudan till oss? 🙂

    /M.

    • Teres skriver:

      ja just ja, jag kan kolla upp hennes mail och återkomma, jag tror inte att hon tar uppdrag bara så där hipptsomhappt, utan att hon gjorde en tjänst till min bästis. Men påminn mig på min mail om jag inte återkommer på en vecka. fru.terber@gmail.com

  3. Haha, skön lista.

Kommentera

