På tal om positiv energi.


Snälla kom hit i övermorgon, det är den bästa födelsedagspresenten jag kan få.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till På tal om positiv energi.

  1. Tam skriver:

    hahaha jag älskar mig på den här bilden!

  2. Le stupido skriver:

    Kära Teres!
    Jag är så glad över att jag funnit din blogg. Ägnar nu mina långa ångestdagar åt att gå bakåt i arkivet och ta allt från början. Söta barn, underbast hem, fantastiska texter, fint, fint, fint. Men det jag tycker bäst om är att du är så ärlig. Det finns så många fina bloggar om cupcakes, 60-talskjolar och ”magiska” utekvällar. Jag tycker om dem, mycket, men va fan, livet är inte alltid tiptop och det är så SKÖNT att få läsa din blogg. Du verkar verkligen ha det underbart men att du då och då slänger in en bild på osorterade sopor och skriver om din dödsångest gör att jag gillar dig ÄNNU mer! Förstår du?
    Och du, Teres, har du också bara velat ha någon så jävla mycket fastän du vet att han vill ha någon annan, en bekant till dig? Och har du gått hem med honom och vaknat på morgonen och varit så förvirrad och undrat vad som händer och vad allt betyder och vad alla ska säga? Och ångrat dig för din bekantas skull, du vill inte såra henne, men mest av allt ångrat dig för din egen skull för att du återigen går hem med en kille som är ett jädra dickhuvud och du bara är så jädra sårbar för sex är inte alltid bara sex även om man intalar sig det. Åh, jag ska inte kyssa någon, inte en enda, förrän år tvåtusenelva är slut. Det blir bara problem och jag vill att någon ska vilja ha mer av mig än bara några nätter då och då… Om du förstår vad jag menar.
    Långt jädra inlägg här om jag vet inte riktigt vad, men ibland är det bara så skönt att skriva av sig till någon man inte känner. Du behöver inte ens svara.
    Ursäkta att jag bajsar ut elände på din blogg såhär.
    Och tack för att den, bloggen alltså, är så förbaskat bra.

  3. Madeleine skriver:

    fyller du år imorgon? isåfall: grattis i förskott!

Kommentera

