Hej år 29 av mitt liv, jag välkomnar dig hur mycket som helst!

I morse vaknade jag till tonerna av jag må hon leva och jag spann som en katt. Jag gillar verkligen att fylla år. Man kanske skulle kunna gå så långt som att säga att jag älskar det. Jag gillar att folk tänker på mig lite lite extra, iaf lite extra så att man skickar iväg ett sms, ringer, hälsar på eller skriver på min wall på facebook. Jag blir rörd för varje ansträngning.
Jag tycker dessutom att det här med tid är så sjukt, att tänka att för precis 29 år sedan låg jag nyutkämpad på Uppsalas sjukhus och bara va nyfödd. Sjuk grej.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Hej år 29 av mitt liv, jag välkomnar dig hur mycket som helst!

  1. Johanna Lidgren skriver:

    Stort Grattis! Hoppas du får en fin dag!

  2. caroline skriver:

    hipp hipp hurra hurra hurra hurra!!!!

  3. sofia skriver:

    grattis tjejen 🙂

  4. A.M.O. skriver:

    Säger grattis här också!
    Hurra för dej!

  5. saralovisa skriver:

    Stort grattis Terese!

    Jag fyller år annandag jul så födelsedagen blir aldrig sådär födelsedagsaktigt som jag föreställer mig att en födelsedag bör vara:)
    Alltså vilken present du fick av karl. Underbart!

    • Teres skriver:

      Men om man fyller år på annandagen så borde man ju kunna göra den hur festlig som helst, jag menar, alla är ju typ ledig då!

Kommentera

