Min man kan det här med presenter.

Jag fick lite paket på morgonen, inslagna i blommigt papper. Förr i tiden kunde man öppna sina paket med omsorg och vänta ut varenda liten spänningssekund men nu för tiden sitter det oftast två ivriga ungar på varsin sida och ska hjälpa till, och då går det fort!
Men innehållet är alltid lika bra.

En blommig kjol och en svartvit-mönstrad blus låg i ett paket. Jag tycker om när David köper kläder till mig, det tyder på mod och engagemang. Haha. I ett annat paket låg också en lite ask med två biljetter till ”Om nu kärnfamiljen är så jävla fet – varför behöver den då så mycket propaganda?” hurra alltså, äntligen!

Sen fick jag två guldaskar som satt ihop med varandra, ett litet och ett lite större. I det mindre hittade jag de här tre sakerna, ett flyg, en varg och ett tåg.
Jag bara skrek rakt ut ”JAG VILL INTE ÅKA UTOMLANDS”, jag är alltså inte tjejen som gillar att lämna trygga Sverige, uppenbarligen. Jag är inte heller tjejen som inte kan lista ut rebusar så jag öppnade den större paketet direkt och blev helt överlycklig av det som fanns däri.

Hurra!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

27 kommentarer till Min man kan det här med presenter.

  1. EllinorO skriver:

    Grattis på födelsedagen!

  2. Malin skriver:

    Din man kan uppenbarligen det här med presenter!

  3. sofia skriver:

    sjukt fina presenter alltså.

  4. Ingvild S skriver:

    Juhu! I dag om en måned er det min tur!

    Masse tillykke på dagen din finaste Teres!

  5. Rebecca skriver:

    Grattis på födelsedagen Teres! Jag dör vilka fina presenter! Älskar rebusen 🙂

  6. Emmy skriver:

    Yay! Stockholm!!!! 😀 Tack David ❤

  7. joanna skriver:

    shit och hurra! så fint och så kul!

  8. Lovisa skriver:

    David – vilket geni inom ämnet ”fint och från hjärtat”!

  9. Linda skriver:

    Grattis fina du! Hoppas du hade en grym dag! Vilka underbara paket, de där kläderna har jag gått och klämt på många gånger och velat köpa. Han verkar ha bra smak din kille:) Kram!

    • Teres skriver:

      tack snälla. Ja dom var faktiskt väldigt fina. Köp du också så kan vi matcha den dagen vi träffar varandra, haha.

  10. smittenkitten skriver:

    grattis!! och applåder till mannen för presentupplägget!

  11. manny-ken skriver:

    Underbara presenter! Tänkvärda liksom. Kram!

  12. Hannah skriver:

    Dör så fint! Vill också ha en man som ger mig fina presenter. Åh…

  13. r skriver:

    men va fiffigt och fint!

  14. tove skriver:

    Men vad bra! Du slipper åka utomlands samtidigt som det blir en resa och paus från Umeå. Grattis i efterskott!

Kommentera

