ja må hon leva!


Jag, Emma, Sanna, August och Julian klev upp i ottan för att fara och fira Amanda med frukost på sängen. Vi trängde oss på med ballonger och kaffe och bänkade oss i soffan för att se födelsedagsbarnet och Emma på nyhetsmorgon.

Julian var så sjukt imponerad över att man kunde se vägen till hans dagis från Amandas fönster.

Alltså det är inte dåligt att spendera en tidig morgon med sina bästa vänner, inte dåligt alls.

Grattis käraste Amanda, du är en magisk, magisk kvinna!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till ja må hon leva!

  1. Emilia skriver:

    Grattis i efterskott! Och grattis till Amanda också!

  2. Älskar Julians tights, min son har strumpor i samma mönster!

  3. Amanda skriver:

    ÅH JAG ÄLSKAR DIG OCH ER FÖR ATT NI KOM TILL MIG IMORSE! I CAPS LOCK!

  4. Madelen Eklund skriver:

    Hejsan vilken fin blogg du har, så roligt att läsa om andras föräldrar liv:)

    Var gärna med och tävla om en personlig sagobok hos mig! Alla kan delta!

    http://madeleneklund.blogg.se/2011/october/tavling.html

  5. Student med unge. skriver:

    Tack för finaste bloggen.

    Har en fråga. Sitter här hemma och är as frustrerad. Blott 23 år är jag och har barn. Jag har börjat plugga, jag älskar det och tycker det är så himla kul.
    Men hallå, ingen vill va min kompis?! Jag verkar liksom ha blivit den där bruden med en unge. Som folk verkar ha för sig saker om?? Typ att man är sjukt tråkig och inte går att snacka med?! Nånting iallafall för ingen vågar sig inte riktigt inpå mig. Jag hälsar, tjoar och försöker prata, men ingen vill liksom fastna vid mig? Som att jag bär på pesten.
    Fattar ingenting, jag har aldrig haft problem med att knyta vänskap osv.
    Väldigt många i klassen har precis tagit studenten och är kanske på ett annat plan i livet. Men NÅGON av 70 pers. borde väll vilja hänga med mig?
    Eller..? Har hängt omkring med en människa ett tag men hon far iväg på annat håll och får gå på fester. Jag är inte ens tillfrågad. Vad fan gör jag för fel!?
    Jag är ju JAG som jag alltid varit, har ALLTID haft kompisar och har alltid varit socialt accepterad osvosvosv.

    Student med unge.

    • Teres skriver:

      Tack!

      Men alltså förlåt men det låter helt sjukt. Vad är det för folk som går i din klass? Dom verkar ju helt dum i huvudet om dom tycker att bara för att du har barn inte passar in i deras lilla värld.
      Jag hoppas verkligen dom tar sitt förnuft till fånga och ba slappnar av lite. Du verkar vara sjukt vettig så det är inte hos dig det ligger, det lovar jag.

Kommentera

