Helg!


I fredags började jag äntligen fixa med min tavlevägg som jag skrivit om tidigare, för det är så typiskt mig att bara vänta på grejer och inte göra nåt förens det kan bli helt perfekt så jag ba sket i min egen skitnödighet och satte upp de tavlor som jag hade hemma, och jag tycker faktiskt det blev rätt bra, nu är den lixom bara att utöka för varje tavla som inhandlas.

På kvällen kom det lite vänner över. Jag hade skjutit upp mitt kalas ett par dagar och vi firade av 29-årsdagen med lite tårta och vin.

Av Hanna och Robert fick jag Bangla town och den otroligt populära boken ”erotisk ritbok”.
Vet inte hur länge folk satt och kollade i den och fnissade.

Jag fick andra sjukt fina presenter också, och blommor, och godis. Och ett klippkort på 6 st pubtallrikar. Bra dag!

Det här inlägget postades i Bästa livet., Festligt. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Helg!

  1. Ingvild S skriver:

    Fantastisk vegg!!

  2. Ester skriver:

    Tjusig tavelvägg! Mysig liten söt soffa också! 🙂

  3. Hej Teres,
    Kul att se att Erotisk Ritbok var en succé, och ha den äran! Jag blir bara lite nyfiken på om det även har färglagts något i den? Skulle i så fall vara kul att se något resultat 😉

    Ha en bäst dag
    // M

Kommentera

