Push it

Jag har spelat skivor under en modevisning. Det var inte mitt rätta element så att säga, mest för att jag är så van att bara spela som jag vill men här ska det passas in och va på sekunden osv. Jag har varit nervös mest hela tiden. Men jag läste någonstans att det som ger en pirr i benen ska man hoppa på, så då gör jag väl så då.

Dom här låtarna körde jag.
Modevisning.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Push it

  1. Fia skriver:

    Mäh! Var det du som spelade?! Borde kanske ha fattat det när jag hörde Whitney. Sjukt bra låtval för övrigt!

  2. kråkan skriver:

    jag gissar att det gick KUNG

Kommentera

