Min familj.


Den här bilden som Olov tog på oss för ett par år sedan, jag tycker så mycket om det. A & J ser så små ut, jag ser så blond ut och David äger i finleendet.

I morse när jag sa hejdå till A & J på förskolan började jag lipa. Jag vet att jag har lätt till tårar när jag är trött, och lunginflammationen har gjort så att jag är matt och trött precis hela tiden. Så när jag stod utanför förskolan, med andan i halsen och hostet som aldrig upphörde kom tårarna och ett så jävulskt dåligt samvete. Mantrat ”man behöver inte orka när man är sjuk man behöver inte orka när man är sjuk” gick om och om igen hela cykelturen hem. Och väl här hemma kröp jag ner i sängen och sov ett par timmar och nu känns det bra igen.
Kan jag få bli helt frisk nu?
jag behöver verkligen det.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Min familj.

  1. Malin skriver:

    Verkligen en härlig familjebild!
    Krya på dig!

  2. Amanda skriver:

    Krya på dig!

  3. Regina skriver:

    Krya på dig Teres, att vara sjuk är det segaste som finns!

  4. Ingvild S skriver:

    God bedring!

  5. Krya på dig!!
    / Bea

  6. Johanna skriver:

    Söta du.

Kommentera

