Tisdagsmorgon


I morse drog jag, August och Julian och mötte upp Elina, Rebecka och Mats på en av stans hotell.

Vi skulle nämligen käka hotellfrukost.

Jag och Julian matchade varandra med sjömanskläder.

Sen vidare till Sagolika ting för att inhandla nya djur till bondgården

August valde en kalv.

Mitt i den allvarsamma leken kom posten och dagens glädje utbröt när A&J märkte att dom hade fått post.

Nämligen ett vykort från August gudfar Hannes. Hurra och tack!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

16 kommentarer till Tisdagsmorgon

  1. Elina skriver:

    Finmorgon!

  2. caroline skriver:

    guuu va lyxigt i känna andra personer som är lediga en tisdagsmorgon som kan umgås!
    gillar alltid dina inlägg där barnen är med extra mycket, de är så goa!

    • Teres skriver:

      haha ja den är en stor fördel när man jobbar på vårat jobb(vi är inte bara vänner utan arbetskamrater också), då har man ibland lediga förmiddagar/dagar

  3. tove skriver:

    Inatt drömde jag om August och Julian och dig, trots att jag aldrig träffat dig.
    Tror det har att göra med att jag läser din blogg rätt ofta…
    🙂

  4. Klara skriver:

    Åh så fina sjömanskragar!
    Och vilken bra idé att äta hotellfrukost fast man inte bor på hotell. Aldrig tänkt på. Jag som älskar hotellfrukost. Det ska jag så göra snart! Verkar varit en mysig tisdag 🙂

  5. VolangLinda skriver:

    Vad fin du är!

  6. Rutan skriver:

    Föredrar brunch på Rex faktiskt.. himmelsk!

  7. Vicky skriver:

    men åh sailor. finast nånsin.

  8. Minimello skriver:

    Men Teres! Vart har du tagit vägen? Det var ju så längesen du skrev nånting! Står allt rätt till? Kram!

Kommentera

