Nu är det just den där veckan.


Hallå kommer ni ihåg den här fantastiska presenten jag fick av min man? Nu är det alltså dags. På fredag tar jag flyget ner och möter upp David i storstaden, sen ska vi hänga ut så mycket vi bara hinner och kan. Men den här festen börjar redan nu på onsdag då vi ska se Om nu kärnfamiljen är så jävla fet.
Alltså, vilken vecka!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Nu är det just den där veckan.

  1. Fatima skriver:

    Vilken fantastisk present! Jag ska hålla utkik efter er i helgen 😉

  2. manny-ken skriver:

    Oh! Då kanske jag ser er i krokarna då. Härligt!

  3. Ulrika skriver:

    Kände mig som en stalker när din man o son dök upp i väntrummet där jag redan satt. Så töntigt av mig, känner jag såhär i efterhand. Vågade knappt se på dem…

    • Teres skriver:

      haha är det sant? så himla kul. Julian var där för att han han pillat upp en pärla i näsan. Roligt sammanträffande alltså. Hoppas du mår bra trots läkarbesök.

      • Ulrika skriver:

        Pärla, jojo fint ska det va. Min son pillade in en korvbit i näsan för nåt år sen…

  4. Fröken Öquist skriver:

    Så fint. Håll kvar vad du än gör. 🙂

Kommentera

