Följa sina drömmar?

Jag har börjat drömma så himla intensivt. Jag gör det periodvis men just nu är det som om jag inte vet vilket jag drömt och vilket jag har upplevt. Men till exempel vet jag att jag inte har världsrekordet i att stå i planka, inte heller har jag legat med en av mina bästa vänner eller att jag äger massvis med elljusstakar.

På tal om planka, dags att träna!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Följa sina drömmar?

  1. hejregina skriver:

    Jag har samma problem, på riktigt! Alltså jag kan gå och tro att något har hänt i flera år utan att det kommit på tal eller poppat upp i något samtalsämne. Sen den dag när jag ska berätta det för någon behöver jag bara öppna munnen för att känna, nää. Det där har jag nog drömt. Men lite komiskt..

Kommentera

