Goth morgon

Vaknade av en sån sjuk grej, trippelvakning typ. Det skummaste jag varit med om. Ni vet när man vaknar i drömmar fast man vaknar just i drömmen och inte på riktigt, första gången vaknade jag, bodde på Mariehem med mitt ex och var svartklädd och tovigt tuperat hår, i rosa. Fick panik i drömmen att jag drömt om mitt liv men att det var en dröm, vaknade igen, samma visa, på Mariehem i samma kläder och allt det där.
Började gallskrika och så vakade jag i soffan i trygga femman 2011.
Pju.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Goth morgon

  1. Fröken Öquist skriver:

    Så länge drömmen är verkligheten och inte mardrömmen. 🙂

  2. Minimello skriver:

    Å gud, precis såna där drömmar är ju de värsta. Jag drömde en gång att min dotter inte fanns. Att jag bara hade hittat på henne för att jag fått en psykos och att jag blivit inspärrad på ett mentalsjukhus á la Gökboet där jag suttit i flera år. Det var en oerhört obehaglig dröm och när jag vaknade var jag alldeles sömndrucken och förvirrad och i säkert en minut efter att jag vaknat visste jag inte om den var sann eller inte. Vilket den lyckligtvis inte var.

  3. Lite mera... skriver:

    En gång har jag drömt att jag haft ett litet barn och när jag vaknade i min vanliga säng med min sambo och allt var som vanligt blev jag verkligen helt säker på att någon hade tagit mitt barn och att hela världen låtsades som ingenting. Jag fick panik, dels över att mitt barn var borta, och dels för att jag måste verka galen. Det tog några panikslagna minuter (!) innan jag faktiskt förstod att jag aldrig fått något barn. Hu så hemskt.

  4. hejregina skriver:

    Skönt att det inte var tvärt om 🙂

  5. Amanda Ruuth skriver:

    Tur att det inte var verklighet! Ditt ex verkar ju vara en riktig psykopat!

Kommentera

