Världens bästa present.


Jag är ju inte en sån som gillar överdrivet mycket i matväg. Jag är en enkel person, lite taco, lite potatis, ost, lite sås mm. Så det bästa jag kunde få av mina vänner när jag fyllde år var inte en korg med massa olika oljor, smaksatta salter osv. Utan det bästa jag kunde få var ett klippkort på pubtallrikar. Den godaste av alla tallrikar som finns.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Världens bästa present.

  1. Rebecca skriver:

    Det är en så jäkla urbra present! och du är så himla fin Teres. Det säger jag inte tillräckligt ofta, men så är det. Din blogg är min favorit ❤

Kommentera

