Instagramma mig irl

20111124-202642.jpg
Vet ni hur mycket jag älskar instagram? Hur mycket som helst, det är som en enda stor kärleksförklaring, typ varje gång man kikar in dit ploppar det upp ett litet hjärta. Man ba, åh!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Instagramma mig irl

  1. kråkan skriver:

    så jäkla irri ba att jag inte kan gilla dina bilder. suuug

  2. caroline skriver:

    oj, för första gången kan jag nästan inte se om det är julian eller august på bilden. den vinkeln måste vara den mest lika!

  3. Maria skriver:

    Kan man lägga till dig, eller har du den för dina nära och kära? Instagram är verkligen spännande, en bilddagbok i miniformat.

  4. Therese skriver:

    Alltså, jag tycker så mycket om att läsa din blogg. Du får mig att må bra. Du får mig att le. Dina barn får mig att le.

    Kram från Therese

  5. Sofia skriver:

    Visst hade ni en namngivningsfest för August och Julian? Jag letar tips/inspiration på upplägg, och har för mig att du har skrivit om detta nån gång för längesen?

  6. Teres skriver:

    ja precis det hade vi, tänkte försöka hitta inlägget som handlade om det men hittar bara det här:http://minabestyr.blogspot.com/2008/05/namnfest.html, och det säger ju inte så mycket.
    Men kortfattat bjöd vi in släkt och vänner. Bjöd på brunch och hade där i mitten lite saker som hände. A&J’s farmor läste en dikt, två vänner uppträdde med varsinn sång och så pratade vi lite om August och julian, deras namn och varför vi hade en namnfest(vilket alla säkert redan visst men det var ändå bra att göra det på nåt vis)
    Sen hängde vi bara där i trädgården hela dagen. hur fint som helst.

    Fråga om du vill veta nåt mer.

  7. Och var hittar man dendär mössan? Letar snyggmössa till ungen min.

Kommentera

