Så mycket bättre


När jag ser den tjejen, hon som ser ut som jag fast smalare och med längre hår, och piggare ögon och tuffare kläder så går mitt humör från topp till botten. ba sådär, poff. Jag måste lära mig att sluta titta in i de bloggar som bara gör att jag känner mig dålig på ett eller annat vis.

Så istället ska jag bara titta in i bloggar som får mig att må bra på olika sätt, till exempel bloggar som lägger upp en TP-gif bara så där. För det är faktiskt helt omöjligt att få ett tungt sinne när man ser Cooper nypa Trumans näsa.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

