Min ena son går som en dansare

*hoppas* *hoppas* *hoppas* *hoppas* *hoppas* *hoppas*

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Min ena son går som en dansare

  1. Amanda Ruuth skriver:

    AAAAAAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAA!!

  2. Emmy skriver:

    menar du på tårna?? det kan va autism, haha! nääää

  3. VolangLinda skriver:

    haha, härligt!

  4. Linda skriver:

    En sån son har jag med. Fina barnen.

  5. Hanna K skriver:

    Dansskola till hösten! Jag står så sjukt mycket bakom detta. Kan börja lära ut lite barndans nästa gång jag hälsar på. Hjärntvätten börjar nu!

Kommentera

