Det är hopplöst.


Tre olika askar och alla är öppnade. Tanken var att ingen skulle öppnas eftersom ingen i vårat hem gillar några andra bitar än dom med nötter i. Men jag kan inte hålla tassarna borta från de där godbitarna när väl suget sätter in. Och då slutar det så här. Som sagt, hopplöst.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Det är hopplöst.

  1. Malin skriver:

    Jag tål inte nötter, så jag kan offra mig på resten 😉

  2. Anna skriver:

    Jag älskar julen när folk har massa Aladinaskar hemma för min favorit finns alltid kvar, körsbär i likör. Det lönar sig minsann att favorisera något alla andra avskyr.

  3. christina skriver:

    jag kan ta dem med romrussin!! 🙂

Kommentera

