Det som sägs på facebook.

Tydligen är dom här fem orden mina mest skriva ord på facebook: Sjukt, bra, mycket, bästa och tack.

Himla positiv jag verkar vara där, ändå oväntat.

Dessa tre ord har jag tydligen också använt mig av: Allakanskeintehatarmigtrotsallt, Jagsaknarcarlsåjagdör, beroendepersonlighet

Vad säger det här om mig egentligen?

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Det som sägs på facebook.

  1. Susanna skriver:

    Hur kollar man det? Sjukt nyfiken på vilka mina mest använda ord är!

Kommentera

