Vinterlandet


Igår när jag kom hem stod den här fina pjäsen på bordet och bara var så fin att jag skrek rakt ut. Inte var det de här jag hade väntat mig när Gabriella tidigare hade frågat runt vilka som var våra favoritdjur.


Vilken lycka, tack så extremt mycket.

Dock undrar jag vilken familjemedlem som har bock som bästa djur…

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Vinterlandet

  1. Oj en alldeles hemmagjord snöglob eller? Glitter när man skakar ser det ut som iallafall. Fin! 🙂

  2. David skriver:

    Jag hade ju önskat en fladdermus men det fanns inte så då fick det bli en get istället, det näst ondaste djuret som dessutom är sjukt mycket black metal, haha!

  3. VolangLinda skriver:

    Haha vad roliga ni är! Och vad fin den var även fast den där bocken ser hemskt lurig ut när man tittar närmre.

  4. Ping: julpyssel. | Volang

Kommentera

