Jag ska också skaffa en blogg, den ska heta Adust!


Vi hittade min gamla kamera i städskrubben och August fullkomligt förälskade sig i den. Nu ska allt fotas och det ska startas bloggar. Jag gav som förslag att han kunde ta över minabestyr. Arvet lixom.

Julian är det ständiga objektet.

Det här inlägget postades i Ungarna.. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Jag ska också skaffa en blogg, den ska heta Adust!

  1. hejregina skriver:

    Åh vad fint! Jag kommer ihåg att jag fick ta över en gammal digitalkamera från min fars jobb när jag var 14 och det var den totala lyckan..! Deras blogg kommer bli grym

  2. amandark skriver:

    NICE. Känner igen mig i det där. för övrigt tycker jag jättemycket om din decemberlista.

  3. Mrs G skriver:

    Jag har ju en egen August här. Världens sötaste malteservalp säger samtliga som har sett honom.
    Jag är ju själv jävig eftrsom det är jag som är ”mamman”

    Kram Mrs g

  4. Ingvild skriver:

    Ja!
    Jeg følger den på et blunk 😉

Kommentera

