Bästa fredagen!

I fredags var det äntligen dags för A & J’s luciatåg.

Jag älskar det där tåget, går ju aldrig att ta kort men alltså, när dom sjunger we wish you a merry christmas dör jag nästan, det är så himla gulligt. Annika och Charlie följde också med den här gången!

Efter luciafirandet åkte A & J hem till sin farmor och farfar, för Charlie fyllde nämligen år och vi hade ordnat en överraskningsfest för honom hemma hos oss den kvällen. Det är roligt att göra saker i smyg men alltså, det är inte lätt att planera saker med två halvförvirrade bandmedlemmar och en halvförvirrad klubbmorsa. Så det slutade med att Charlie kom hem till mig innan gästerna hunnit dit. Det blev bra ändå till slut och jag tror Sävarbarnet var mer än nöjd.

Anna var där!

Två halvförvirrade bandmedlemmar och en syster.

Efter ett par timmar var jag tvungen att lämna den fina festen för att spela skivor på Scharinska, och även där fortsatte den bästa fredagen då jag gjorde en av mina roligaste DJ-spelningar någonsin. Det kändes extra kul eftersom det musikhjälpen!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Bästa fredagen!

  1. Mamma skriver:

    Synd att jag inte fick va me å se dom

  2. A.M.O. skriver:

    Å så mkt pengar som samlades in till Musikhjälpen! Kul!

  3. amandark skriver:

    Alltså ni är så snygga uppe i Umeå!

Kommentera

