Tvåtusentolv

2011 alltså, under det här året har jag nästan gått in i väggen av stress, jag har också haft svårt att gå upp på morgonen och har mest velat sova hela dagarna, det här året har varit dimmigt och förvirrande men också rätt så fantastiskt. Mest toppar och dalar, inte så mycket där emellan.

Det här kommande året önskar jag mig mycket av det där emellan. Jag önskar mig minimalt med dimma och jag önskar mig mycket sömn och ork.

2012 ska bli året då jag gör högskoleprovet. Jag kommer säkert hata varje minut av det men jag ska göra det. Jag måste göra det. Ska jag göra en sak det här året förutom de saker som man faktiskt måste göra så ska det vara högskoleprovet. Nu kör vi!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Tvåtusentolv

  1. Tove skriver:

    jaaa! gör högskoleprovet! det är jobbigt men känslan när det är gjort gör det såå värt det!

  2. Rebecca skriver:

    Heja dig Teres! Du är grym!

  3. Nanò skriver:

    Heja Heja pa dig och att du ska gora hogskoleprovet! Forovrigt tycker jag mycket bra om fargskalan i bild 2 och sen vill jag ocksa saga att jag tycker valdigt bra om din blogg och laser den varje gang du uppdaterar, men kommenterar hemskt hemskt sallan (fast det galler inte bara din blogg utan alla bloggar jag laser).

  4. kråkan skriver:

    Du och jag ska ÄGA högskoleprovet, baby!

Kommentera

