Tänk om min man hade tagit emot posten idag

Jag blev så galet nervös idag när jag fick posten. Tänkte att alla mina lovers hade fått julsjukan och ba flippat ut.

Men bakom den bruna fasaden såg jag något ritat som påminde om en alldeles speciell lover.

bakom ännu ett lager blev jag helt säker på vem det var ifrån


Ohhhhh!!!!!
Tack maskinen, du är bäst ingen protest.

Det här inlägget postades i Bästa livet., Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Tänk om min man hade tagit emot posten idag

  1. rebebeb skriver:

    Rulla mig bak och fram liksom, tamejherrejösses vad fina?! Och jag gillar inte ens cupcakes.

  2. Tess skriver:

    Jag döööööör av avundsjuka! Råfina!

  3. Emma Söderlund skriver:

    ALLTSÅ MASKINEN!!!!!!!!!!!

  4. Rebecca skriver:

    Men åhhhh vilka fina!! Vilken bra kompis!! Jag vill också ha!! //Hälsningar Kungen av utropstecken!!!

  5. Mies liv skriver:

    Wow… såna vill jag ha… NU! 🙂

Kommentera

