Bästisar på PSL

http://svt.se/embededflash/2657149/play.swf
Jag blir fan stolt och helt överväldigad över det här klippet från PSL. Dom är så himla bra och det känns alltid extra fint att höra min vän i såna här sammanhang, minns när han sjöng låtar över telefonen för mig när vi var tonåringar, jag visste som redan då att den där rösten skulle sjungas för fler än mig.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Bästisar på PSL

  1. Lisa skriver:

    Fasligt fint! ^_^

  2. Ellie skriver:

    Lyssnar om och om och om och om igen

  3. emma skriver:

    Å, det är så himla himla fint!

Kommentera

