Lugnet


Jag vill inte göra nåt annat än att ligga i den här soffan. Helst inte ensam. Helst med rätt många som huserar runt i lägenheten och ba hänger runt. Helst vill jag ha kids och lek på dagarna, och sen spel och jul von Trier på källarna. På tal om von Trier, Riket alltså, jag hade glömt att det var så sanslöst bra. Hade för mig att det var väldigt bra med inte så här. Hamnar rätt in i topp fyra listan.

1. Twin Peaks
2. Six feet under
3. Buffy
4. Riket.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Lugnet

  1. Rebecca skriver:

    Nästan som min bästa lista, men jag byter Buffy mot Dexter. Älskar Dexter!

  2. familjendrougge skriver:

    Åh va kul, din ovh min topp 3 ser precis lika ut! Jag har däremot inte sett Riket, kanske dag att göra det nu.

  3. Linda skriver:

    Bra lista! Själv sitter jag och hoppas på att en minabestyrbestof2011-lista ska dyka upp lagom innan festligheterna imorgon (så att jag kan briljera med en proffslista att dansa ut året med). Det vore något det!

    • Teres skriver:

      Åh jag ville verkligen ge dig en lista, men mitt internet låg ju helt nere och nu känns det för sent.

  4. Emma skriver:

    Borde kanske investera i en egen Twin Peaks-box. Har inte sett färdigt då min kompis som jag tittat med bor alldeles för långt bort.

    • Teres skriver:

      det tycker jag verkligen du ska göra! men se det med någon trots allt, det kan bli riktigt läskigt till och från.

Kommentera

