Jag hade verkligen ett gott nytt år.

I år hade jag dukat upp för 20 fantastiska vänner och även om vissa nära och kära fattades så blev kvällen helt magisk. Nyår är lite heligt för mig, jag vill gärna vara hemma hos oss och jag styr mer än gärna upp, speciellt roligt blir det i sällskap med andra. Nyårskommitten det här året bestod av fem peppade personer, precis lagom!

Mitt bästa moment under nyårskvällar är tacksamhetsleken som går ut på att alla berättar en sak som dom är tacksamma över som hänt det gångna året. Jag börjar alltid lipa för att jag tycker det är så fint.

Sen packade vi ihop champagnen och drog ut till fabriken där det var nyårsfest och dans ungefär precis hela natten.

Det här inlägget postades i Bästa livet., Festligt, Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Jag hade verkligen ett gott nytt år.

  1. saralovisa skriver:

    Åh vilka bilder! Vilka otroligt vackra människor!
    Det märks alltid när den som står bakom kameralinsen hyser kärlek inför dom som porträtteras. Så fantastisk kul att se att det vart ett precis så gott nyår som jag önskade dig Teres.

    • Teres skriver:

      men du är så fin, tack för dina ord, jag blir alltid lika glad för dina kommentarer.

  2. kråkan skriver:

    men den där pussbilden blev ju nästan lika bra som den gamla. tycker i alla fall jag! kanske är jag lite partisk, hehe

  3. Tam skriver:

    Fan att jag missade i år! ;(

Kommentera

