Månadens låt

Det här inlägget postades i Musik. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Månadens låt

  1. Sara skriver:

    Tack för att du delar med dig av denna låt. Jag har nog lyssnat sådär tio gånger på låten nu. Lana Del Rey är dessutom ett tjusigt namn 🙂

  2. Ulrika skriver:

    Inte min grej. Har svårt för dödsglorifiering o självmordspakter. Sånt behöver inte världen fler av!

    • Teres skriver:

      det är ju en helt magisk låt.

    • Ida skriver:

      om man lyssnar på texten mer ingående och inte tolkar in videon så tycker inte jag att det låter som att den handlar om dödsglorifiering o självmordspakter. När hon sjunger att ”Sometimes love is not enough and the road gets tough” och senare ”Choose your last words, This is the last time, Cause you and I, we were born to die” så tolkar jag det mer som att hon menar att förhållandet dem emellan var dömt att misslyckas, att kärleken inte håller.

      • Ida skriver:

        glömde skriva att jag bara älskar den här låten. sättet hon sjunger på med djupare röstläge som går emot att man ska va så flickig och vän som möjligt och att hon ser lite uttråkad ut när hon sitter i sin tron. cool magisk kvinna!

  3. Isabelle skriver:

    Den där är så bra bra bra!

Kommentera

