hejdå, so long, hade!

Idag raderade jag bort en person. Hux flux bara så där. Känns väldigt sorgligt och så men jag behövde det. Ibland är relationer ohållbara. Jag tror på ärlighet och detmansägerdetmenarman. och det fanns tydligen inte så mycket av det i den här relationen.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till hejdå, so long, hade!

  1. Karin E Jansson skriver:

    Bra gjort, det är skitsvårt men ibland nödvändigt!

  2. anna skriver:

    Starkt gjort. Ibland måste man göra slut med en vän också. Hade varit intressant om du skrivit mer om sånt! Tycker det är himla svårt när det finns människor som man vill lämna åt sidan, men bekantskapskretsen inte riktigt tillåter det. Jag vill också deleta!

  3. C skriver:

    Energitjuvar ska man läman på återvinnigen där de kan tömma sitt eget batteri istället för ditt. Världen är stor just för att det inte är tänkt att alla ska komma överens med alla. Så länge det är ett schysst break-up så står jag bakom!

  4. Mrs G skriver:

    det var på vippen att det blev så för min del också, men vi försonades.
    Försoning är fint.

    Kram Mrs G

Kommentera

