Den trevligaste klubben!


På instagram är det så himla trevligt. Spontant och roligt lixom. Om du vill kan du följa mig där, de känns lite som en hemlig klubb, fast som är öppen för alla. Terber heter jag.
Och om man inte har instagram så håller jag på att försöka lista ut hur man sätter två bilder bredvid varandra, för i så fall kan jag posta dom här på bloggen då och då också.

Det här inlägget postades i Teres hjärtar..., Ungarna.. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Den trevligaste klubben!

  1. Sarah skriver:

    Jag har också precis i dagarna skaffat Instagram, och älskart. Jag vill gärna följa dig, mrsewing heter jag – om du undrar vem det är som skickat en request till dig 🙂

    /Sarah

  2. Fröken Öquist skriver:

    Vilken fantastisk bild. Livfull och härlig! Instagram är ju fantastiskt. Drömmen vore om man kunde posta direkt till wordpress från appen. 🙂

  3. Malin skriver:

    Jag hakar på! Livet är så ljuvligt genom Instagram! Sidaett heter jag där.

  4. Sofie skriver:

    Visst är det toppen! Jag vill också följa dig, sofierut heter jag! Förresten när det gäller musiktips, kolla in wonder coast på Facebook (hette the shy lads tidigare, finns på spotify), bra skit!! Ronneby/Hässleholm- band, Måste ju gynna de lokala förmågorna 🙂

  5. Volang-Linda skriver:

    lite tips från en bloggnörd!:)

    Jag brukar hämta mina bilder från webstagram http://web.stagram.com/n/volanglinda/. man måste bli medlem tror jag men sen finns alla bilder där. och sen spara ner dem på datorn (finns olika storlekar att spara ner dem i också, ju större bild desto bättre kvalitet om jag förstått det rätt). sen för att sätta dem två och två får du ändra storleken på dem när du infogar. 260×260 brukar bli precis så att de sitter ihop. kram.

  6. Ivana skriver:

    Jag har bara laddat hem två appar till min iPhone som gör att jag kan lägga upp två bilder bredvid varandra och sedan posta på Instagram, Twitter, FB och andra ställen. De heter Diptic och Frametastic. Hoppas att det var vad du letade efter.

  7. David skriver:

    Angående att posta direkt från Instagram till WordPress: http://wordpress.org/extend/plugins/instagram-for-wordpress/

  8. Emma Söderlund skriver:

    alltså denna bild!!

  9. Kråkan skriver:

    MEN GE MIG DOM

Kommentera

