Fuck

Det slog mig precis nu hur ledsen jag är för att jag tappade min fina fina parfym i golvet i lördags. Jag känner mig klyschigt nog halv utan den. Åh.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Fuck

  1. JAE skriver:

    Vad synd. 😦 Men golvet luktar gott? Vad var det för parfym?

  2. Amanda Ruuth skriver:

    Köp en ny DIREKT och glöm sedan att det någonsin har hänt! (Gjorde jag när jag tre dagar efter att jag hade fått hem min parfym tappade den i handfatet så att den sprack = SORG)

    • Teres skriver:

      Yes I know!! det var det första ja gjorde när jag kom ur chocken MEN dom har slutat sälja den på Cow. Så nu håller vi på å se om man kan köpa den direkt från Paris, men det går dåligt, åh

  3. Arja skriver:

    Klyschigt?! Absolut INTE! Jag har ordnat begravning för skor som skomakaren vägrat laga för 112:e gången. Gråtit över fel parfym jag fått i födelsedagspresent för att det inte var exakt min favoritparfym som luktar tantdamm utan en ungdomligare variant av den (som någon idiot på taxfreen tipsat om till min mamma). Jag har känt mig halv, besviken och ledsen. Kallar dessa saker för mitt DNA. Köp en ny om den finns precis som Amanda säger. Annars så är jag sjukt bra på att ordna minneceremonier för saker som varit som ens andra hälft.

Kommentera

