a long shot


När vi var i Paris för ett par år sedan kom det fram en väldigt fin bloggläsare till mig och presenterade sig. Jag hoppas verkligen att minabestyr har levererat så att den här bloggläsaren fortfarande läser den här bloggen.
Gör du det? snälla säg att du gör det.

Eller finns det nån annan som är bosatt i Paris som läser den här bloggen?
Snälla mejla mig då, fru.terber@gmail.com

Tack på förhand
desperat.tjej-82

Det här inlägget postades i Tiga är brons. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till a long shot

  1. emma skriver:

    måste bara säga att du & dina barn är så himla fina. jag blir alltid lite sådär extra nöjd i magtrakten när jag ser er. dina barn ser så lyckliga ut & du är så… lysande på något vis.

  2. Maria skriver:

    Åh vad spännande, ska du ut och resa?

Kommentera

