Födelsedagen, hurra!

Untitled from Teres Mohlin on Vimeo.

Fyra år alltså. Fyra år. Jag är mållös.

På riktigt, jag börjar bara lipa så fort jag försöker skriva nåt om dom där två personerna som är mina ungar. Så det får räcka med ett enkelt: GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN AUGUST OCH JULIAN, NI ÄR BÄST!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

27 kommentarer till Födelsedagen, hurra!

  1. Helena skriver:

    Cuteoverload!

  2. Annika skriver:

    Alltså jag dör. Så jävla jävla fina och bra ungar. Vill också ha en bebis eller två nu.

    • Teres skriver:

      haha tack gullis, då får hänga med dom nån dag om du vill, då kanske barnbegäret minskar, hehe.

  3. Johanna skriver:

    Grattis till era fina ungar!

  4. annika skriver:

    iiih grattis!! Jag tänkte på dem alldeles nyss när någon kommenterade min ”sailor”-bild. Jag tänkte att de nästan kunde vara August och Julian, världens bästa små tvillingar! (Den här alltså:
    http://annikabackstrom.blogspot.com/2011/10/skepp-och-hojtorsdagspresenter-till-er.html )

  5. Malin skriver:

    Grattis till sötnosarna! Haha, älskar när den ena står i lådan och den andra dansar bredvid 😀

    • Teres skriver:

      Tack! haha ja det är beviset på slarvigt föräldraskap att låda kids stå i lådor (har jag hört)

  6. Elin skriver:

    grattis göllisar!!!

  7. JAE skriver:

    Ser ut att ha varit vackra ögonblick det där. 🙂

    • Teres skriver:

      det är fint när man tittar tillbaka. man kan sålla ut det jobbiga, det är en skön tanke.

  8. Rebecca skriver:

    Grattis bästa kiddos!!!

  9. johanna skriver:

    Grattis till sötaste ungarna! Vilken underbar video. Älskar låten. Men vad tusan är det den heter nu igen? Har fått den på hjärnan men hittar den ingenstans…

  10. Kaein E Jansson skriver:

    Men ååååh, gosbollarna!! Hipp hurra!

  11. Volang-Linda skriver:

    Man hjälp vad fint!!! Och vad vacker du är. Och Johanna: låten är Irene med Baby I love your way. http://open.spotify.com/track/0gSIfe1W0For4V5PHuAZZB

  12. anna skriver:

    Haha ja dansen bredvid lådan är verkligen SKITGULLIG! Jättefin film överhuvudtaget.

  13. Hanna skriver:

    Hej Teres,
    jag måste få skriva en sak om din blogg. Jag är en sån där hemlig läsare, en sån där som går in och läser varje dag, blir varm i hjärtat men inte säger något. Nu får det vara slut med det för det finns en sak jag måste säga; Jag är inte så jättegammal, och när jag blev tipsad om din blogg blev jag lite sådär ”meh, mammabloggar, vem vill se bilder på barn anyway…”. Men så såg jag dina killar, och hur fina de är, och hur fin du och hur fin din man är och jag bara smälte. Jag antar att det kanske känns lite konstigt och att du säkert inte en nästan förstår varför, för det gör man aldrig, men du har nog blivit en av de finaste förebilderna i mitt liv. Tack Teres, för en underbar blogg. Jag hoppas att du inte slutar på länge! ❤

    • Teres skriver:

      Men så himla fint. Tack snälla du. Och tack för att du säger det till mig, det är såna kommentarer som är sköna att läsa på gråa tråkiga ledsamma dagar.

  14. Ida skriver:

    Himlarns va fin video! 🙂

Kommentera

