Längtan som din är det farligaste som finns

Det finns vissa människor som kommer in i ens liv och ger intryck så där direkt ni vet. Min vän Nils är verkligen en sådan person. När vi träffades första gången så var det som att höra till. Det är en fin känsla. Nils var med när jag upplevde min värsta natt, han och min vän Anna var räddningen då, sånt stannar i en. Nu bor han inte i Umeå längre, och vi hänger inte så mycket men han är alltid en sån vän som man får kärleksattacker till och som aldrig känns så långt bort, trots allt.

Nils Lundkvist – ”Det hemliga sällskapet” from Oskar Hannler on Vimeo.

Det här inlägget postades i Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Längtan som din är det farligaste som finns

  1. Malin skriver:

    Jag vill bara skriva alla positiva ord jag kommer på. Vad fint, vad bra.

  2. Physalis skriver:

    KÄRLEK (till er båda). / A

  3. Minna skriver:

    Han läser så som jag aldrig kan, men som jag önskar att jag kunde (utan att skratta).

  4. Sandra skriver:

    Vackert sagt.

  5. Mari skriver:

    Nils Lundvist – Jag blev nog plötsligt lite kär i dig..

Kommentera

