Välkommen in

Det här är the master bedroom, också det minsta rummet i vår lägenhet. Jag tycker om rena, ljusa och små utrymmen när jag ska sova. Men en sak är säker, det är väldigt svårt att fota där inne.

Jag älskar underklänningar, men vissa av dom är alldeles för små så dom får helt enkelt hänga på väggen. Den blåa där i bakgrunden, den är en av mina finaste klänningar, men jag har aldrig hittat ett tillfälle att ha den, för man blir jävulskt varm i den. Man blir as-snygg, men svettig.

Hej hej, vi har ryska dockor i princip varje rum.

Det här inlägget postades i Hemmet. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Välkommen in

  1. Malin skriver:

    Hej Teres!
    Tack för din blogg och god läsning.
    Du, jag har en bröllopsfråga: vem var det som veg dig och karl’n din? Jag och min kille ska gifta oss i sommar och funderar på att tillfråga Louise Söderlund eftersom hon verkar bra och ha schysta värderingar. Var det hon som veg er? Om ja/nej var ni nöjda med henne/den personen?
    TUSEN tack för din tid!

    • Teres skriver:

      Hej!
      Jo hon heter Åsa bergenheim hon som vigde oss, en länk till henne här
      Så vi hade inte Louise Söderlund, men jag tycker det är ett bra spår att gå på, att den som viger en har bra värderingar, så kände vi med Åsa också. Så himla kul med bröllop!

      • Malin skriver:

        Tack snälla för att du tog dig tid att svara och för att du delar med dig av dina erfarenheter. Man vill ju som att det ska bli bra, det där med vigseln 🙂
        Tack!

  2. Moa skriver:

    Funderar starkt på att göra inbrott å ta dina ryska dockor.. Håller det inom huset liksom!

  3. Rebecca skriver:

    Ni har det världsfinast! Vill komma och hälsa på någon gång!

  4. hejregina skriver:

    Teres, jag tycker att du har fin stil. Spetsen du har på din spegel ligger i min inspirationsmapp..

  5. Volang-Linda skriver:

    Så jäkla fint! Gillar precis allt. Och kanske speciellt blå klänningen, bedårande fin. Kram!

  6. Jag älskar också underklänningar. Gamla ska de vara. Har ett helt gäng.
    Ville bara säga det.

Kommentera

