Veckan som var/mobilbilder

Förra veckan var det sjukdomar som stod på menyn. Hela familjen bytte av varandra och jag tror jag var hemma nästan alla dagar, på dagarna iaf. Vissa kvällar gjorde jag annat.

Husdjuret vars ljud får en att bli vansinnig ibland, men gulli är den.

Veckans outfit.

Sen blev det helg och då kom Charlie, Charlie är min bästa vän som bor hos oss ibland. På lördagen firade vi ett födelsedagsbarn och sen hade jag och Jepser Pop Etc på kvällen. Pop Etc är min månatliga popklubb.

Charlie dokumenterade flitigt under kvällen.


Indiebloggbilden. Det ser ut som om jag bryter ihop där mitt på scenen, så var det dock inte, men snygg bild.

Sen avslutades natten men matlagning och dans i mitt kök. Fint.

Det här inlägget postades i Festligt. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Veckan som var/mobilbilder

  1. Annika skriver:

    Alltså jag och William måste ba tacka för den bästa musiken som ni spelade. När vi gick för att dansa så började ni spelade Jag är en vampyr som typ har blivit min och Williams låt för att vi jämt går runt och sjunger duetter av den. Och sedan spelade ni The Smiths som är mitt favoritband och efter det The Strokes som är Williams favoritband!!!!

    Det var så himla bra och kul och vi blev sjukt taggade!!!!

  2. Teres skriver:

    men så himla kul! vad glad jag blir. Hoppas vi ses i mars också, kommer bli en bra, bra kväll!

Kommentera

