Haru snackat me morsan än?

Vad är grejen med att min ena unge snackar som om han vore från Stockholm?

Dessutom med en hes och mörk röst.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Haru snackat me morsan än?

  1. Marie skriver:

    Ha ha, det tänkte jag på vid det roliga ”satan”inlägget!! Härliga ungar

  2. Nanny.A skriver:

    JULIAN!!!!!

  3. emma skriver:

    hahah, jag tror det är bolibompa som kan vara boven i dramat om dom tittar på det? min systerdotter från nordligaste norr pratar även hon stockholmska, mycket rolig grej alltså!

  4. amandark skriver:

    ”det kan ju inte bli annat än ett nej…”

  5. Frida skriver:

    Haha! Det där känner jag igen. Skyller oavkortat på barnfilm och barnprogram som uppenbarligen har brist på ungar som kan göra röster och som bor i andra delar av landet. ”mamma, vad ee det har för nåt? E de en klänning? Va fiiin den e” så lät min förstfödda nu och då. Det börjar dock räta ut sig nu.//Frida

  6. angelica skriver:

    Den där meningen kommer från filmen G. De är Magnus Uggla som säger de till niklas walgren…Hahaha

Kommentera

