Den röda tråden.

Jag läste nån stans att för att vara en bra skribent ska man alltid ha en röd tråd, då spelar det ingen roll vad du skriver, bara det knyts ihop fint i slutet. Nu är jag ju en milslång väg från att va nån slags skribent, det är inte det jag menar, men jag har nog aldrig en röd tråd. Eller alltså kanske lite men när jag skriver är alltid slutet svårast om jag avslutar nästan alltid en text abrupt med ”jaja, så kan det va”, ”fint!”, ”he e som ba perfekt” osv. Tänker att det får funka i den här bloggen. Jag avsäger mig röda tråden-ansvaret.

 

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Den röda tråden.

  1. Fatima skriver:

    Och jag älskar ju din blogg så det funkar uppenbarligen fint. Det är som det där med att bloggar ska ha ett ämne för att bli stora. Men jag gillar mer bloggar som är lite spretiga, som skriver om lite allt möjligt. Blir mer som en verklig person då på nåt vis.

  2. Kråkan skriver:

    Haha! Jag tycker det funkar perfekt!

  3. tove skriver:

    Äh! Jag tycker att du gör det bra!

  4. Minimello skriver:

    Håller med ovanstående!

  5. Johanna Du skriver:

    Ja, kan vara svårt det där..Lätt att det spretar iväg..

    (men frågar man mig så är nog det bara ett tecken på att man lätt kommer på nya ideér. Om man ska vända det till något positivt..)

    ..så därför fick jag av en vän just en röd tråd, en mini garn nysta..Så jag kan åtminstone hålla en röd tråd, i handen…

  6. Jennie skriver:

    Word!

Kommentera

