Sånt som gör en gott/I’ve always liked my woman book and street smart

Bra helg detta. Att vakna en söndag, utan gårdagens rus i kroppen, pigg och utvilad, det är bra för mig. Jag tycker om att inte ha den där krypande  känslan i kroppen, den som väljer att visa sitt fula tryne i tid och otid.

Sånt som gör att att man vaknar med pepp är dock att hänga med sina bästisar dagen innan. Prata genus och se filmer om kvinnor, skratta åt skämsligg, smeknamn och beteenden. Good shit alltså!

Annars så har jag klippt mig, page typ. I fredags sa jag hejdå till tovorna och lät Fia sätta sin sax i mitt hår. Tror jag älskar det.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

33 kommentarer till Sånt som gör en gott/I’ve always liked my woman book and street smart

  1. Malin skriver:

    Riktigt snyggt!

  2. frihetsvindar skriver:

    Mycket fint!!! Den fast mycket mörkt hår blev jag sugen på nu, TACK! ❤

  3. Kråkan skriver:

    Jag älskar det

  4. Chula skriver:

    Verkligen skitsnyggt! Älskar färgen, luggen, längden och allt!

  5. Chula skriver:

    Förresten färgen, har du gjort den också hos frissan? Eller kan man köpa på flaska? Vill ha!

  6. sofia skriver:

    supersnyggt! blir peppad på att klippa likadant själv.

  7. A.M.O. skriver:

    SNYGGO!!!

  8. Fia skriver:

    Härliga kvinna! Du är riktigt jävla skitsnygg!

  9. Angela skriver:

    Dösnyggt! Nu blev jag sugen på lugg och page också, vilket INTE är bra… försöker alltid spara till långt igen, men så får jag ngt ryck och klipper av det, och ångrar mig alltid pga diverser virvlar som gör håret helt ohanterbart!

  10. Maria skriver:

    Du är jättefin!!

  11. Volang-Linda skriver:

    Galet fint! Passar dig perfekt ju. Kram.

  12. Emmy skriver:

    så vacker att jag vill dö!

  13. Men så himla snyggt! Du är så fin tycker jag.

  14. Mirna skriver:

    Din nya frippa är så snygg att jag tar mig tid från praktik här i Sydafrika att skriva just hur snygg den är, det du! 🙂 Riktigt läckert!

  15. Fröken Öquist skriver:

    Älska på! Hur fint som helst.

  16. Linda skriver:

    Så jävla snygg!

  17. manny-ken skriver:

    Hot mama!!!!!

  18. Martina skriver:

    Jättesnyggt!

  19. Sandra skriver:

    Åh du är så himla fin Teres. Jag tänker ofta ofta på dig och dina kids och ditt vackra hem, och tänker att ni är så himla fina. När jag tittar på min lägenhet och tänker att folk nog tror att det bor en tant hos mig och inte en 25-åring, så tänker jag att det är okej för det är inte bara jag som har gamla möbler och blomtavlor och stringhyllor, för det har Teres också och hon är ju superbra så då är jag superbra också!

    Men mest ville jag egentligen säga att du är skitsnygg i håret!

    • Teres skriver:

      Oh gulliga gulliga du, tack så sjukt mycket!! du verkar verkligen va superbra, tvivla aldrig! kram.

  20. Ellinor skriver:

    Skitsnygg frisyr! Vet inte om det bara är jag men jag tycker du är JÄTTELIK den brittiska skådespelerskan Katherine Parkinson på den här bilden. Och det är inte fy-skam för hon är riktigt snygg. Måste vara något med läpparna tror jag bestämt. Kolla själv:

    http://www.liberationfrequency.co.uk/storage/comedy/kpark_small.jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1321200202758

    Nu ska jag titta vidare på din fina blogg som jag precis hittat till 🙂

  21. malin jobbet skriver:

    snyggt som faaaaaaaaaan teres! och du, jag blir så sjukt glad av dina barn på bloggen. kram!

Kommentera

