Saker jag unnar mig idag

Vaknade med tanken att jag ville fylla år, tillfredsställde den iden med att äta fika till frukost.

Senare kom högskoleprovetångesten över mig, och ja ba bestämde mig. Det kommer gå HUR bra som helst!

När det är bara nån minusgrad ute får man röka, lite. (förlåt Amanda) Jag tyckte jag var värd det.

Sen till sist, liggandes i en säng drömde jag mig bort till stränder, sol, nakna magar och kiddos som ba trivs.

Ibland får man unna sig vardagliga saker ändå. Typ bästa unnet.

Det här inlägget postades i Teres hjärtar.... Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Saker jag unnar mig idag

  1. Fröken Öquist skriver:

    Fika till frukost kan göra hela skillnaden mellan en bra och dålig dag.

    • Teres skriver:

      yes så sant så sant, men man kan också bli lite för sockerhög för att det ska kännas bra, haha.

Kommentera

