God morgon!

20120221-083348.jpg
Vaknade av allt Laura Palmer stirrade mig rakt i ögonen, jaha tänkte jag. Det blir en sån dag i dag.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till God morgon!

  1. Karin skriver:

    Fantastisk kudde! Var har du fått tag på den?

  2. Anna Segerblom skriver:

    Asså, jag hade inte sett twin peaks förrän nu i februari. och nu förstår jag dig mycket bättre. kan inte sluta tänka på det.

  3. Lisa skriver:

    Jag vill också ha en sån kudde. Var har man en sån?

  4. kajsa skriver:

    åh så mysigt det såg ut! fasligt fin kudde.

Kommentera

