Uppdatering

Hej,

Tack för att ni verkar kika in här trots att det står lite stilla. Jag här en downer just nu men he går över. Lovar *håller tummarna*

xoxo.

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Uppdatering

  1. cate skriver:

    Det hoppas jag också att det gör. Men det brukar det eller hur. Fortsätter kika in här ändå, med eller utan uppdateringar. Dessutom tycker jag att din senaste spotifylista är lysande! Tack! (jag är helt ny på spotify, sist av alla som med allt annat, bra grej det där).

    • Teres skriver:

      men tack, jag blir alltid sjukt glad när man gillar listorna! och välkommen till spotify, du kommer älska det.

  2. Thessan skriver:

    Klart vi kikar in på din blogg! Du är ju en intressant person att läsa om. Efter en spelet kommer en uper!! Då blir allt bättre! Vila du och dela med dig av ditt när du vill/orkar/kan. Ha det fint! Kram

  3. Ingvild skriver:

    from Norway with L.O.V.E

  4. Jennie skriver:

    Tja även om du inte skrivit nytt kan man ju alltid titta in och titta på sötnosarna A&J

Kommentera

