Rosa

20120228-082033.jpg

20120228-082028.jpg
Äntligen får jag börja läsa den här boken. Den har legat på i min bokhylla sen jul men jag har inte haft tid att ta mig an den, men nu jäklar!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Rosa

  1. Sarah skriver:

    Den ligger högt upp på min att läsa lista också, ska bli roligt att höra vad du tycker? Har du läst hennes avhandling ”I en klass för sig”? Den är också väldigt bra.

    • Teres skriver:

      Jo jag har läst den! det var lite därför jag peppade på den här också, har dock inte kommit så långt än, svårt att få in läsning i vardagen ibland.

Kommentera

