Café nr 2

20120303-143153.jpg
Vad händer när man dör? Hur får man barn? Kan hundar flyga? Är du lycklig?

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

12 kommentarer till Café nr 2

  1. Emma skriver:

    Vilken fin bild. Vilket fint barn och vad svårt och roligt att besvara allt som flyger genom huvudet på honom!

    • Teres skriver:

      Han har väldigt mycket frågor just nu, man får göra sitt bästa helt enkelt, och ibland bara säga ”jag vet faktiskt inte”.

  2. Rebecca skriver:

    Ljuvligheten själv!

  3. Jennie skriver:

    Ooh känner igen det där… men vad svarar man? Jag tappar alltid bort mig i långa svamliga resonemang eller ”ja du, vissa tror att…”.

  4. Lovisa skriver:

    Vet du vad, jag måste berätta en sak. Din blogg är så himla bra. Inte bara för att du har världens sötaste barn och ett väldigt fint hem utan också (mest, faktiskt) för att du inte är rädd för svärta. Du skriver om svåra saker och fula saker och hårda saker utan att skämmas. Jag har följt Mina Bestyr sen, typ, våren 2009 och inte missat ett enda inlägg. Andra bloggar har jag slutat följa eller tagit pauser från för att de varit för rosenröda (när jag varit deppig) eller för mörka (när jag varit glad) men din har jag aldrig slutat läsa. Jag tror att det är för att du inte har några pretentioner! Du skriver om livet som det är och det är så jädra skönt mitt i alla påhitt som folk skriver om för att imponera på andra. Sen har du ju fantastiska värderingar och väldigt roliga intressen också, men det är bara icing on the Mina Bestyr-cake.

    Men det ultimata berömmet måste ändå vara det jag gjorde igår: att jag, när jag redan var inne på din blogg, klickade på bokmärket för den. Utan att tänka på att jag just läst allt nytt som fanns, och inte för att uppdatera sidan, bara för att jag kände för att läsa den. Så bra är du.

    • Teres skriver:

      ”icing on the Mina Bestyr-cake” typ det finaste uttrycket ever, Tack snälla du för din långa och väldigt fina kommentar. Jag fick en klump i halsen av rördhet när jag läste det du skrivit. Jag blev hemskt, hemskt glad. PoK.

  5. Isabelle skriver:

    Instämmer till fullo med Lovisa och fin bild BTW!

  6. Frida skriver:

    Dom är ju bra underbara de små!

  7. Sandra skriver:

    1. Man kommer till Nangijala
    2. Man kramas riktigt tätt
    3. Kanske, om de har stora öron att flaxa med
    4. Om de jag älskar är det

    Vilka fruktansvärt vackra ögon han har! Jag smälter litet…

Kommentera

