Ibland gör man rätt, ibland gör man fel, lev med det.

Markus Krunegårds ord ekar rätt så ofta i mitt huvud, i alla möjliga situationer. Det är dom mest tröstande orden jag vet. Det var bara det.

God morgon!

Det här inlägget postades i Okategoriserat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Ibland gör man rätt, ibland gör man fel, lev med det.

  1. Sara skriver:

    Jag har haft ledsamma dagar på grund av misstag jag har gjort på mitt jobb. Dessa ord var precis vad jag behövde höra känner jag. Tröstande, verkligen, tack ska du ha.

  2. vicky-toria skriver:

    Tack för påminnelsen! Det hjälper mer än du anar 🙂

  3. ella skriver:

    i mitt med! åh, glädje och samhörighet kände jag nu. både med dig och markus. ♥

  4. Sanna skriver:

    Är det här inlägget nån slags pik till mig eller?! 🙂 jag kan hålla med om att texterna är bra, det kan jag verkligen. Men jag känner inte det där andra. Tror det är för vemodigt för min smak alltså. Men jag lovar jag ska lyssna minst två gånger på hela skivan du skickade!

Kommentera

